Meest Gestelde Vragen
Hoe werkt het bij Huiswerk Dojo?
Een scholier schrijft zich in voor onze diensten dit gebeurt over het algemeen door de ouder/voogd. Nadat een kind is ingeschreven is er een intakegesprek om zicht te krijgen in de scholier zijn persoonlijke situatie. Aan de hand van dit gesprek wordt er passend advies gegeven over welke diensten aansluiten bij uw kind. De keuze is uiteraard aan u en steunen wij uw beslissing volledig. U kunt kiezen verschillende pakketten. De kosten hiervan kunt u in termijnen betalen, neem contact op voor meer info.
Welke diensten bieden jullie aan?
Er zijn verschillende diensten die wij aanbieden voor verschillende leeftijden en niveaus. Alle diensten hebben dezelfde kernwaarden, en gebruiken dezelfde materiaal gebaseerd op examenreglementen. De begeleiding wordt online of fysiek aangeboden gebaseerd op uw voorkeur, en wanneer u het uitkomt. Klik hier voor meer informatie over welke diensten wij aanbieden.
Welke dagen kan mijn kind les volgen?
De begeleiding wordt dagelijks aangeboden van Maandag tot Zaterdag. Bepaalde diensten zijn alleen op specifieke dagen voor meer informatie daarover kunt u contact opnemen. Overige digitale diensten zoals de hulplijn en chat zijn iedere dag bereikbaar. Schrijf je in en ontvang een persoonlijke rooster voor uw kind.
Wij helpen u graag verder.
Bedrijfsgegevens
Digital Native
KvK: 72380896
Vestigingsadres
Remmerdenplein 100
1107 KA, Amsterdam
Telefoon (Whatsapp)
(+31) 6 84 84 04 75
Email
Info@huiswerkdojo.nl